Денес не е важно само да се произведе добар и квалитетен производ/услуга. За истиот мора да дознаат и вашите потенцијални клиенти, со што ќе се зголемат шансите да донесат одлука за негово купување. Или, подеднакво важна е и промоцијата на производот/услугата. За да се сфати нејзиното значење, со вас ќе ја споделам клучната поента од приказната за кокошката и нојот, која често ја раскажувам на обуките, а истата ми остана во сеќавање, од предавањата на еден од моите професори по маркетинг.
Continue readingКатегорија: Business Development Tips
Business Development Tips
Драги читатели,
Покрај „блогот за личен развој“, наменет за сите индивидуи кои преку настојувањето „денес да бидат подобри од вчера, но полоши од утре“, континуирано се надоградуваат, обидувајќи се да го пронајдат уникатниот пат за личен успех и среќа, стартувам и со понуда на голем број корисни совети, наменети пред сѐ за бизнис развој или „Business Development Tips“. Целта ми е да им помогнам на идните претприемачи, во напорите за успешно стартување и водење сопствен бизнис, но и на веќе постоечките, за понатамошен раст и развој на нивните бизниси. Истите, откако ќе бидат објавени на официјалната веб-страна на ИМИ, ќе бидат споделувани и на мојата лична фејсбук-страна.
Вредноста на советите кои ќе бидат презентирани, произлегува како резултат на уникатното професионално, образовно и животно искуство кое го поседувам, што претставува и клучна разлика во однос на сличните пазарни понуди. Таа се состои, пред сѐ во разновидноста на личното портфолио, креирано низ процесот на формално и неформално инженерско и бизнис-економско образование, работата во приватен сектор и во повеќе сопствени бизниси, политичките ангажмани и академското и консултантско искуство како обучувач и тренер на над 1000 луѓе, на разни теми поврзани со претприемништвото, креативноста и иновативноста, маркетингот, продажбата, истражувања на задоволството и лојалноста на клиентите, стратегискиот менаџмент, деловните комуникации и сл.
Со успех, во градењето на вашата уникатна бизнис-приказна!
Д-р Игор Андреев
Претседател на Институтот за маркетинг истражувања – ИМИ
„Клиенти-Шетачи“
На обуките кои ги одржувам често ме прашуваат: Што да правиме со клиентите кои спаѓаат во групата на тн. „шетачи“? Имено, станува збор за клиенти, за кои што и да направиш, повторно нема да ви бидат лојални и ќе преминат кај некој од конкурентите, па потоа кај друг, итн. итн. итн.
Continue readingШест правила за да започнете и успешно да водите профитабилен бизнис, кој долго ќе „трае“
Правило број 1: Треба да сте јаки и уникатни во нешто, (Фокусирајте се на вашите силни страни и вашата различност), Правило број 2: Тоа во што сте јаки, мора да е појако во споредба со …
Continue reading